Maison Cartier

Osnovan 1847. godine, Cartier nije samo jedno od najuticajnijih imena u svijetu nakita i satova, već je i referenca istinskog i bezvremenskog luksuza. Nazvan Maison Cartier, odlikuje se majstorstvom svih jedinstvenih vještina i zanata korištenih za stvaranje Cartierovog komada. Potaknut stalnom potragom za izvrsnošću u dizajnu, inovacijama i stručnosti, Maison stoji na jedinstvenom i zavidnom položaju; lidera i pionira u svom području.

Ikonični stilovi, odvažna i neustrašiva ženstvenost, bili su i ostali ključni naglasci ovog brenda. Otkrivanje nove tanke narukvice Love, ponovno pokretanje Juste un Clou i ponovno rođenje Panthère de Cartier, prikazano na velikom međunarodnom događaju u Los Angelesu, generiralo je veliku pokrivenost i komercijalni uspjeh za Maison.

Od srpnja 2017. Cartier je još jednom izrazio izvrsnost svoje izrade otkrivanjem nove kolekcije visokog nakita. Résonances de Cartier predstavljen je velikoj publici poznavatelja i klijenata u Londonu i New Yorku, a zatim je otputovao u Naru, Taipei i na kraju Šangaj. Sastoji se od stotina kreacija i omogućio je Maisonu da dosegne nove vrhunce u visokom nakitu. Cartier se također zalaže za kreativno urarstvo i potvrđuje svoju poziciju. Vrhunac Salona International de la Haute Horlogerie 2018. u Ženevi bilo je lansiranje novog Santos de Cartier: profinjenog i suvremenog oblika, muževnog i elegantnog, opremljenog novim sustavima koji omogućuju jednostavno mijenjanje naramenica i prilagođavanje veličina.

Na Salonu International de la Haute Horlogerie predstavljena je i kolekcija Cartier Libre koja je neobuzdanom kreativnošću preoblikovala neke od satova s ​​potpisom Maison. Cartierova sposobnost da prikaže sve svoje kreacije u vrhunskom maloprodajnom okruženju bila je, više nego ikad, u središtu prioriteta Maisona. Njegov maloprodajni trag nesumnjivo je postao jedno od njegovih glavnih sredstava. Prošlog ljeta, Cartier je otkrio novi koncept dizajna trgovine, s ponovnim otvaranjem butika Riviera u Cannesu, nakon čega slijedi Harrods u Londonu. Odlikujući se dragocjenim i suvremenim materijalima, udobnim prostorima i svestranim prikazima, novi koncept ima za cilj pružiti svojim klijentima najfinije iskustvo.

Paralelno s tim, Maison je otvorio svoj prvi ‘pop-up’ butik u Tokiju na Roppongi Hillsu, kako bi proslavio 100. godišnjicu kolekcije satova Tank. Kako bi nadopunio i podržao privlačnost butika Maison, Cartier sada može uistinu računati na svoju mrežu e-trgovine. Ovo digitalno iskustvo ispunjava veća očekivanja klijenata u pogledu usluge, pristupačnosti i performansi putem 19 mobilnih verzija Cartier web stranica diljem svijeta, uključujući i Kinu.